L Ö R D A G E N

 
Först sÄ gjorde jag i n g e n t i n g pÄ hela dagen, men tillslut sÄ klev jag ur pyjamasen och i glittriga strumpor istÀllet! 

Vi skulle Äka förbi pÄ en födelsedagsfest en liten stund! Ingen av oss var pÄ party-mode, men vi ville gÀrna hÀnga lite med alla pÄ festen sÄ vi tog bilen in till stan.
 
Middagen blev pÄ Max och sÄ gick vi in pÄ Ica Maxi för att köpa alkoholfritt att dricka, och jag gjorde vÀrldens fynd! Ica Maxi har jÀttefina höst/halloween dekorationer i Är! Jag gick lite lÀtt bananas kanske...

Obligatoriska toa-selfien pÄ fest! Det var himla trevligt, jag fick tillexempel delta i ett Harry Potter quiz! Men roligast av allt var att trÀffa vÀnner, vissa som vi inte sett pÄ 5 Är! Men allt efter att timmarna gick sÄ steg alkoholhalten i de flesta kroppar och tillslut passade vi liksom inte in pÄ festen lÀngre, haha. 
 
SÄ vi satte oss nöjda i bilen och for hemmÄt vid 24-tiden, och sen bÀddade jag ner mig sjÀlv och mina pumpor i soffan (helt Àrligt Àr jag sÄ löjligt nöjd!) dÀr jag sedan vaknade vid 02.30 och gick och la mig. Borde ju gjort det direkt dÄ jag kom hem egentligen. Fin kvÀll hur som helst!