VECKAN SOM GÅTT

 
GodkvÀll i söndagsmyset. HÀr kommer en ganska sen uppdatering dÄ vi har varit bortresta i helgen och dÄ vi kom hem dÀckade jag i soffan. Vi har varit i Göteborg i helgen och jag ska berÀtta mer om det sedan. Nu kikar vi lite pÄ vad min vecka har innehÄllt: 
 
Massor med gos med kaninerna dÄ jag tyvÀrr inte jobbat i veckan. Tur man inte Àr ensam om dagarna!

Höstpromenader innehÄllandes solsken och kastanjer!
 
Och sÄklart mÀngder med té och TV-tittande!
 
Men jag har ocksÄ filmat lite, sÄ en ny liten video dyker upp pÄ kanalen i veckan!
 
Det har bara blivit 1 yoga-pass i veckan de 2 senaste veckorna eftersom jag har varit upptagen 2 lördagar i rad. Ändring pĂ„ den nĂ€sta vecka! Älskar yogan!
 

IgÄr var vi tillexempel pÄ nöjesfÀlt istÀllet för pÄ yoga. 

Kaninen Àr nyklippt! SÄ skönt att bli av med all fluffig vinterpÀls som dyker upp nu. 
 

Mest av allt vÀntar jag pÄ att trÀden ska Àndra fÀrg. Alla trÀd förutom de runt vÄrt hus verkar skifta ju... 
 

Jag har fÄtt hem extra fina paket med handgjorda broscher, titta pÄ denna lilla rÀv bara!
 
Och sÄ har jag sytt om ett par byxor som var sjukt snygga och sjukt sköna att ha pÄ sig, men fel liksom. De var vida leggings men jag vill helst ha raka, sÄ jag sydde in dem lÀngst ner. Tiptop klart!
 
DĂ€r har vi min vecka. Jag hoppas verkligen verkligen verkligen jag fĂ„r jobba lite i veckan som kommer, jag vill uuuut och göra saker! HĂ„ller ni tummarna igen, det gick sĂ„ bra sist. Tack!Â