HAPPY HALLOWEEN

 
Jösses vad denna veckan har rusat förbi! Jag hade sÄ mÄnga idéer och planera pÄ vad för kreativt jag skulle hitta pÄ, fotografera, filma och pyssla - men sÄ blir man inbokad pÄ jobb lite hur som helst och sÄ vips sÄ hinner man inte med nÄgonting. Idag Àr det Halloween och ingen av mina pumpor Àr karvade Àn! :( 
 
NÄvÀl, jag fÄr Halloween-mysa med skrÀckfilm dÄ jag kommer hem ikvÀll och fira Halloween med kidsen som kommer ringa pÄ under helgen. Dagen spenderas pÄ jobb och eftermiddagen med familjen för att fira Farmors födelsedag. SÄ kan det gÄ! Hoppas ni fÄr en fin kvÀll!
#1 - - Anette:

JĂ€klar vilka hĂ€rliga fĂ€rger du har 😀
SĂ„ snyggt!

Svar: Tack!
Bunny

#2 - - Linnéa:

HĂ€ftiga och snygga bilder

Happy halloween

du passar verkligen i orange, orange Àr typ förövrigt en symbol för styrka, kreativitet, energi och mod.

vilket horoskop Àr du? kanske ett eld tecken dÄ eller? :D

ha en bra fortsÀttning

Svar: Jag Àr vÀdur, det Àr eld-tecken va? :D Coolt i sÄ fall ju, att jag kÀnner mig sÄ hemma i orange!
Bunny