F R E D A G

 
Hur glada är vi över att det är fredag idag? För mig skulle det kunna vara vilken dag som helst då jag tyvärr inte fått chansen att jobba något i veckan, men jag har en rolig helg framför mig så jag är pepp som tusan ändå. 

Önskar dock att det var så fint väder idag som tidigare i veckan då jag tog dessa bilder, regnet vräker ner över plasttaket på uterummet så det dånar i hela huset och det ska det tydligen göra hela dagen. Ser inte fram emot att lämna hemmet senare idag...
 
Tänkte börja dagen med en dusch nu men frågan är ju om det ens är lönt eftersom jag ska ut i regnet sedan, hohoho. Därefter ska vår fluffigaste kanin friseras innan jag tar och städar igenom huset. Sen åker jag in till stan. Håll tummarna för att det har slutat regna då! 

Hur ser er fredag ut?
 
 
#1 - - Annie:

Så skönt med helg! :)
Lite mysigt ändå att regnet öser ner och smattrar på taket :P Men förstår att det inte är lika kul när man måste ut i det ;)

Svar: Det slutade regna precis då jag skulle ut, tur :D
Bunny

#2 - - IA:

Åh vilka härliga färger du har här. Passar dig. Jättefin ju.

Svar: Tusen tack :D <3
Bunny