L Ö R D A G

 
Swish så var denna veckan förbi! Så ovant det känns att jobba så mycket och sedan komma hem och liksom inte få tid över till annat än att äta mat och sova. Hinner liksom inte, eller kanske till och med glömmer bort att blogga. Inte för att jag har något att skriva om då det enda jag har gjort är jobbat. Det reder väl sig när jag börjar jobba efter schema så småningom hoppas jag. Åter till rutiner liksom. Några sådana finns det inte nu. Förutom yogan på lördag morgon, dit jag är på väg strax. Därefter blir det ett besök på Bauhaus och resten av dagen ska sen spenderas med att bygga IKEA möbler! Jippie!
#1 - - tess:

ÅHH vilken härlig bild :D 💗 Alltså jag älskar Ikea synd vi inte har de här där vi bor, hade typ varit där varje dag då hahah xD

Svar: Oj, har svårt att tänka mig att IKEA inte finns någonstans haha!
Bunny