MY NEW COLOURS


Om ni har sett min haul-video jag delade med mig av så har ni sett att jag har öppnat upp vårt hem för nya färger. Ok ok, om just beige och natur räknas som färg på det viset en brukar prata om färg går väl att diskutera, men det är ju lite mer livat än grått och svart som brukar vara mina färger. Eller?

Saker och ting ser inte alls ut som vårt hem just nu, det ser egentligen inte ut som ett hem över huvudtaget, men jag gillar att ha några av grejerna uppe ändå så jag kan kika och inspireras! Ni måste tänka in att väggarna tillexempel ska bli fina och släta och gråååå, sedan tror jag nog att detta kommer blir superfint! Jag är så himla pepp och ville bara berätta det, haha!

Kaninen är från Nolhaga Hem, tassel är från Jotex och lampan är från IKEA. 
#1 - - Mirano:

SÃ¥ tjusigt!