HANDMADE EARRINGS


Imorgon fÄr jag ett litet fikabesök under eftermiddagen sÄ idag har jag tÀnkt att jag ska stÀda och sedan tÀnker jag att jag ska pyssla lite resten av dagen! IgÄr köpte jag lite mer material sÄ att jag kan göra lite nya armband! 

SÄ lÀnge kan vi titta pÄ dessa örhÀngen jag pysslade ihop i ett litet test hÀromdagen. SjÀlva örhÀnget Àr en ring jag köpt en gÄng pÄ Gina Tricot och nyligen hittat i en lÄda i badrummet. Det blev ett ganska coolt smycke av det tycker jag! 

De Àr knutna i ekologiskt bomullsgarn, de svarta pÀrlorna Àr sÄ kallade lavapÀrlor och de grÄ pÀrlorna Àr re-use eftersom de tidigare har suttit pÄ en ljusslinga! De blev superfina tyckte jag! Ni ska fÄ se dem pÄ sedan ocksÄ sÄklart. 
#1 - - Mirano:

Tjusiga! Dem har en riktig sommar-feel, om man sÀger sÄ ^^

Svar: Jaaa, somriga! <3
Bunny