NYÅRSLISTAN


Gjorde du nÄgot i Är som du aldrig gjort förut?
En hel del saker skulle jag vÀl ÀndÄ vilja pÄstÄ! Jag lÄngtidssjukrev mig och tog en paus i livet, jag rev ut och byggde upp nya vÀggar i vÄrt hus och jag hÀngde backstage och drack drinkar med mitt favoritband!
 
Hur har ditt 2019 varit?
Det har varit en jÀttelÄng underhÄllande och skrÀmmande berg och dalbana! FrÄn att vara helt trasig som mÀnniska och inte kunnat lÀmna sÀngen till att ha provat helt nya saker och hittat mig sjÀlv pÄ nytt och börja leva igen.
 

Blev du kÀr i Är?
För varje dag blir jag lite mer kÀr, och vÄr förlovning i september boostade ju det rÀtt sÄ mycket dessutom.

Vilket datum frÄn 2019 kommer du aldrig glömma?
Den sjunde juni och den första september!
 

Vad Àr din största framgÄng 2019?
Att ha lyckats lista ut vem jag Àr efter alla mina Är pÄ Sony Mobile, vad jag vill och kan och klarar av. Att tvingas sluta pÄ mitt Àlskade jobb tog oerhört hÄrt pÄ mig, mycket mer Àn vad jag först förstod. 

BÀsta köpet?
Hahaha sÄ himla trist, men vÄr soffa faktiskt, tror jag! Jag Àlskar den sÄ mycket.

Vad spenderade du mest pengar pÄ?
Huset och sjÀlva renoveringen, helt klart. Och sÄ Àr vi lÄÄÄngt i frÄn klara. 

Gjorde nÄgonting dig riktigt glad?
SÄ mycket mycket mycket mycket saker. Resan till London var nog allra bÀst!

Vilka sÄnger kommer pÄminna dig om 2019?



Vem har du umgÄtts med mest?
Mr Handsome och Annabanana, i vanlig ordning.

Vart reste du under 2019?
Vi hade en fantastisk vecka i London dÀr vi firade bröllop och förlovade oss!

Är det nĂ„got du saknar Ă„r 2019 och vill ha 2020?
Ett fÀrdigrenoverat hus, plz.

Vad gjorde du pÄ din födelsedag?
Ingenting alls faktiskt, dÄ mÄdde jag sÄ oerhört himla dÄligt. 

Finns det nÄgot som skulle gjort ditt Är bÀttre?
Helt Ă€rligt, jag tror inte det. Året började katastrofalt men har verkligen utvecklats över förvĂ€ntan!

Vem saknade du?
Alla mina fina fd. arbetskamrater. Usch vad hÄrt det var att följa alla roliga tjÀnsteresor via sociala medier och missa allt roligt! Det gick över sÄ smÄningom, men som jag saknar det ÀndÄ. 

De bÀsta nya mÀnniskorna du trÀffade?
Ett helt gÀng fina studentkonsulter nu i slutet av Äret vid mitt tillfÀlliga jobb.

Vad vill du sÀga till dig sjÀlv inför 2020?
Hold on, you're in for a ride!Â