VITA FLUFFIGA DRÖMMAR


Som jag nÀmnt tidigare sÄ blir jag alltid sÄ inspirerad av boho chic stilen om vÄren och sommaren, jag skrev om det redan för tvÄ Är sedan tillexempel. Jag vet inte vad det Àr, det Àr nÄgot med de hÀr bilderna och de hÀr plaggen som lÀgger sig som bomull runt sjÀlen och bara kÀnns sÄ avslappnat och hÀrligt!

Jag har gett mig in pĂ„ den hĂ€r stilen tidigare vĂ„rar ocksĂ„, men jag har aldrig kĂ€nt mig bekvĂ€m. Det finns ju verkligen SÅ mycket att inspireras av nĂ€r det kommer till den hĂ€r stilen och jag har inte hittat rĂ€tt tidigare, dĂ€rav har det inte synts sĂ„ mycket pĂ„ bloggen. 

Bilder hittas pÄ Instagram #bohochic. 

Nu tror jag att jag har hittat rÀtt! Jag har gÄtt ut för hÄrt tidigare och köpt (fantastiska) blommiga, mönstrade och fÀrgglada plagg, som har varit way utanför min comfortzone och gjort det svÄrt att kÀnnas som mig. Jag brukar ju ha en fÀrg, jag mÄste börja mjukare! Jag har nÄgra fÄ vita spetsplagg i garderoben och jag Àlskar dem, och det Àr den samlingen som jag nu har valt att utöka inför vÄren och sommaren! 

Jag har redan köpt en del fantastiska grejer och plagg och mer Àr pÄ vÀg hem, och jag kÀnner mig verkligen sÄ nöjd! Inte bara för att mina nya plagg Àr sÄ himla fina, utan för att allt dessutom Àr handlat second hand. SÄ fort alla grejer har landat i garderoben sÄ kommer en haul dÀr jag kommer berÀtta mer hur jag har tÀnkt, jag hoppas ni kommer tycka den Àr kul att titta pÄ!
#1 - - Dixi Wonderland:

Jag Àr besatt av bohemian. Mitt favorit mÀrke Àr Free People! Dör för deras klÀder :D Dock Àr det dyrt som fan. Spell har ocksÄ underbara klÀder men aj sÄ dyrt!

Svar: Åh ja, sĂ„ fina mĂ€rken bĂ„da tvĂ„! Brukar kika pĂ„ tradera efter dessa, me de Ă€r för nĂ€rvarande lite för dyra för mig Ă€ven dĂ€r. Men nĂ„gon gĂ„ng ska jag Ă€ga deras plagg! :D
Bunny