FÖR TVÅ ÅR SEDAN OM TVÅ MÅNADER


I november berÀttade jag lite fort om att jag hade köpt biljetter till Tokio Hotels turné sommaren 2019, och att jag skulle berÀtta mer om det lite senare. Men det har jag Ànnu inte gjort dels för att jag liksom lite inte har prioriterat det, men ocksÄ för hela grejen faktiskt mest har gett mig panik....

Den hÀr helgen Àr det 2 Är sedan jag Äkte till Stockholm för att se deras Dream Machine tour, och alltsÄ första gÄngen jag hade VIP biljetter. Första gÄngen jag fick trÀffa mina största idoler, prata med dem och stÄ bredvid dem. VÀrldens lyckligaste kvÀll!


Den Àr helgen Àr det ocksÄ 2 mÄnader kvar till mitt första stop pÄ Melancholic Paradise tour, och tredje gÄngen jag trÀffar dem, och den hÀr gÄngen ska jag verkligen trÀffa dem. Tredje gÄngen gilt sÄ har jag och min vÀn Sofia skaffat ett helt galet VIP pass som bland annat ger oss tilltrÀde backstage till afterparty.

FörstÄr ni hur sjuk det hÀr Àr? FörestÀll er ett band som ni har varit upp över öronen förÀlskade i över 10 Är, och som ni har drömt om att trÀffa sedan ni var 16 Är gamla, sÄ förstÄr ni nog min lycka, och skrÀck, över det hÀr. Vi kommer fÄ chansen att hÀnga avslappnat (jo tjena) och fÄ egen tid med killarna i bandet, snickesnacka, ta selfies och dricka drinkar. Vi kommer trÀffa dem innan och efter spelningen och det kommer vara the time of our life!

Som jag skrev sÄ ser jag för nuvarande fram emot detta med skrÀckblandad förtjusning (ok, mest skrÀck om jag ska vara Àrlig), eftersom att jag just nu inte ens kan ta mig ur huset vissa dagar. Jag har fler bra Àn dÄliga dagar just nu, men tÀnk om jag har en dÄlig dag den 7 juni?
 
Är det nĂ„gon av er som brottas med, eller har gjort, galen nervositet och har tips och trix till mig? Jag ska be om hjĂ€lp av min psykolog ocksĂ„, men jösses alltsĂ„, jag vill inte att min nervositet ska förstöra den hĂ€r dagen för mig! 
#1 - - Anonym:

Men oj, wow, wow, galet kul!! Klart du inte har en dÄlig dag dÄ... klart du INTE har!! Grattis till VIP=)) Kram!!

Svar: Haha jag hoppas inte!! :o
Bunny