FLATLAY - JEANSKJOL PT I

 
Till min nya stil sÄ ville jag vÀldigt gÀrna ha en blÄ jeanskjol. Jag var sugen förra sommaren ocksÄ men valde dÄ en svart för att jag inte riktigt vÄgade gÄ all in pÄ blÄtt. Just jeansblÄ Àr sÄ lÄngt bort frÄn min comfortzone att det inte funnits med pÄ kartan pÄ flera Är. Jag har sedan tidigare att par jeans som Àr sÄ sjukt snygga men som jag har haft svÄrt att bÀra - det ska bli Àndring pÄ det nu! 

Mitt mÄl Àr att köpa enbart nya plagg i andra hand (utom panties och sockor osv), jag vet dock att det inte kommer att gÄ. Jag har letat ett tag efter den perfekta jeanskjolen pÄ second hand, men ej hittat och stirrar lite nu. Nu Àr den bÀsta sÀsongen hÀr, nu kan en gÄ barbent. SÄ efter att ha Älat mig ur ytterligare en skitsnygg men för liten jeanskjol i precis den fÀrgen jag Àr ute efter, lÀmnat Emmaus och gÄr förbi Gina Tricot. SÄ hÀnger den dÀr. Jag var tvungen att prova trots allt. 

Den satt perfekt sÄklart. 

Skor och vÀska frÄn Sellpy (Tradera), top frÄn Tradera, kjol Gina Tricot. 

Den satt sÄ fint och var helt perfekt och jag blev sÄ kÀr. Det Àr denna kjolen jag har letat efter. Jag ville dela med mig av sÀtt nummer 1 jag kommer att styla den pÄ, med vit spets och bruna detaljer. Nytt och frÀscht i min garderob - jag Àr himla supernöjd.

HÄll utkik sÄ kommer jag visa ytterliggare en outfit med denna kjolen!