F R E D A G

Oj hej hÀr blev det tyst nÄgra dagar! Vet inte riktigt varför, det bara blev sÄ! Jag har egentligen inte gjort sÄ mycket och faktiskt typ bara samma saker varje dag. Jag har varit ute och promenerat, jag har varit in till stan för att fika med Annabanana och jag har skrotat runt hÀr hemma, tittat pÄ TV samt Halloweenpysslat! AlltsÄ jag Àr sÄ excited över min Halloween kostym iÄr, tjoho! Jag ska hÄlla den hemlig en liten stund till dock!

Idag har givetvis varit samma, jag har tittat pÄ TV, promenerat samt pysslat. Jag vet inte om kroppen Àr ovan att jag rör pÄ mig men jag Àr himla trött i ryggen och efter halva promenaden fick jag faktiskt jÀtteont! Kan bero pÄ mensvÀrk ocksÄ i och för sig... 

Jag kom in vid tvÄ och nu har jag legat dÀckad i sÀngen sedan jag fick i mig lunch, Iprenen jag tog verkar inte vilja hjÀlpa idag? Jag som ville gÄ ut igen för att hÀmta paket, jag fick bland annat en jÀttespÀnnande avi om ett paket jag inte har en aning om vad det Àr! 
 
Hoppas ni har en bra fredag!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det lÄter spÀnnande med kostymen och avin, sÄ himla kul :D jag Àlskar maskerader i största allmÀnhet ^^

Svar: Jaaa jag Àlskar att klÀ ut mig! :D
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Ska bli spÀnnande att se din kostym sen! ;D