COME ON LILL BOOTY

När jag åkte från jobbet bestämde jag mig för att rycka upp mig lite, så jag gjorde mig redo för gymmet då jag kom hem! Det gick trögt men jag tog mig igenom ett helt booty pass. Jag vill verkligen komma igång igen, gärna i alla fall tre pass i veckan vill jag hinna med...
 
Nu har jag tryckt i mig proteinshake, tacos och glass, så nu tänker jag somna till inredningsprogrammet på Netflix. Fredag imorgon och då ska vi göra en heeeelt, för oss, ny sak! 
#1 - - Annaaaanas:

Vad är det ni ska göra?! :D

Svar: Det kan du snart läsa om :D
Bunny

#2 - - Camilla Persson:

Bra jobbat! Skulle också behöva komma igång med träningen igen! :)

Svar: Det har verkligen varit svårt att träna den här sommaren tycker jag, även om vädret är fantastiskt så har man ju helt klart minskad energi pga värmen. Det viktigaste är att ta det försiktigt ^_^
Bunny

#3 - - matildabergstedt.blogg.se:

Skitsnygga tights! Vart är dom ifrån?

Svar: De är från Stronger! :D
Bunny