SNAPSHOTS FRÅN VECKAN

Hej! Hur har ni det? Det Àr mÄndag idag va? Jag har tappat bort mig lite kÀnner jag. Jag tog ledigt idag för att fÄ en extra lÄng helg, men den har verkligen bara svischat förbi! Det Àr inte sÄ konstigt egentligen, dÄ jag inte har varit pÄ gymmet och trÀnat eller smÄfixat hÀr hemma har jag bara legat i soffan framför film eller pÄ balkongen med en bok - tiden gÄr superfort! 

SÄ för att jÀmna ut mitt dÄliga bloggande tÀnkte jag visa lite bilder ur mobilen frÄn den senaste veckan! 

Malmö badar i vackra fĂ€rger just nu - vĂ„ren ❀ 
SmĂ„ gosiga kanintassar som man kan kramas med varje kvĂ€ll ❀
Jag har eventuellt för mycket prydnader och krimskrams hemma just nu tror jag?
Jag har pysslat massor dĂ„ jag sitter och tittar pĂ„ film! Älskar nĂ€r man kan göra tvĂ„ saker samtidigt!
Det har blivit en hel del smoothies pÄ sistonde, eller sorbet som det blir nÀr man tar i med för mÄnga frysta bÀr, haha!
Jag kÀnner att jag fÄtt ett bra flow i min trÀning! Tre trÀningspass har jag kört igenom bara denna helgen tillexempel!
Det Àr alltid sÄ gosigt att komma hem till lÀgenheten och de hÀr glada smÄ ulltussarna som skuttar upp i knÀt pÄ en!
Jag har börjat ta selfies pÄ mig sjÀlv i nya vinklar och i annat ljus Àn vanligt - jag vill gÀrna börja kÀnna mig bekvÀm i hur andra ser mig.
En av helgens alla mÄltider var fuskpinnar (panerad tofu) och klyftpotatis, somrigt och gott att Àta ute i vÀrmen pÄ balkongen!
Jag har drunknat i True Blood, min absolut bÀsta sommarserie! Kan vara sjÀtte eller sjunde gÄngen jag ser serien nu!
En av alla varma kvÀllar pÄ balkongen med smoothie och en bok - jag försöker ta mig igenom Vem Bryr Sig av Therese Lindgren, det gÄr sÄ lÄngtsamt för jag tar mig sÀllan tid att lÀsa.
 
Det var nĂ„gra av mina ögonblick frĂ„n veckan! Det har varit stressigt pĂ„ jobbet sĂ„ jag har verkligen försökt slappan av pĂ„ kvĂ€llarna, vilket Ă€r himla svĂ„rt. Jag blir vĂ€ldigt lĂ€tt stressad och sĂ„ fort jag kĂ€nner varningsignalerna mĂ„ste jag sĂ€tta ner foten och göra ingenting, jag Ă€r sĂ„ himla rĂ€dd för att gĂ„ in i vĂ€ggen! Efter den hĂ€r helgen kĂ€nner jag mig dock lugn och fin igen och redo för en ny arbetsvecka! Som tur Ă€r sĂ„ Ă€r den enbart tre dagar och börjar först pĂ„ onsdag, yippie!Â