MINIFIKA MED MITT HJÄRTA

Har haft jättesvårt att logga in på bloggen idag. Fast det gör inte så mycket, har haft så mycket att göra ändå. TIll exempel tittat på ett hus, handlat lite, tagit en fika med min snygging samt äntligen fått städat i min garderob! Alltså jag skäms verkligen för hur jag har behandlat mina kläder :( 

Nuu sitter jag och väntar pÃ¥ att middagen ska bli klar. SÃ¥ himla hungrig nu! Till lunch idag blev det rÃ¥stekt potatis, stekta champinjoner samt stekt tomat, ah typ bara stekta saker. Till middag blir det därför kokt ris, Ã¥ngkokt broccoli och hot sweet chili sauce. Det är vad min matlagningsambition ligger pÃ¥ idag. Jag orkar inte. SÃ¥ fort jag ätit ska jag sätta mig och redigera en massa videor och sedan inte flytta mig frÃ¥n sängen, tjoho! Om ni är ute och eldar ikväll sÃ¥ tänker ni väl pÃ¥ att väcka och flytta alla djuren i rishögarna först va?Â