DAY 6

Hjääälp vilken morgon jag hade! Idag körde vi igång en timme tidigare än vanligt, men fast jag varit uppe vid samma tid under hela min resa så var kroppen inte alls med. Vaknade och hade såå ont i magen imorse, och hängde med över toalettstolen en bra stund, vilket gjorde allt så mycket mer stressigt. Vet inte varför magen var så arg dock. Har druckit lite smoothies som innehåller spirulina och det brukar jag inte göra, funderar på om magont och huvuvdvärk kommer på grund av det... Har hört att det är en effekt av att börja med spirulina...
 
Anyways. Nu är jag här i mitt lilla crib och väntar pÃ¥ saker som ska komma frÃ¥n mina kollegor i Lund idag. Sen ska det flashas och göras set up och placeras ut i vÃ¥rt booth. Guuu' det är sÃ¥ fint här! Bara denna dagen kvar och sen har vi Public Announcement imorgon ^^ Â