#DREAMS

 
 Som jag preppar och peppar och fantasin flödar hÀr hemma! I mina tankar har jag redan flyttat, och dÄ har jag Ànnu inte haft möte med banken om lÄn. Var och kikade pÄ en lÀgenhet som redan blivit ev favorit, och det gör lite ont att jag antagligen inte lÀr hinna ha ett lÄneavtal klart innan den Àr sÄld. SÄ fin och vilka underbara möjligheter det fanns i den! NÀ, ska drömma mig vidare nu tror jag! Det Àr lite dÄlig uppdatering hÀr men jag har verkligen fastnat och det tar mycket tid!
#1 - - Karin:

FÄr man frÄga vilken bank det Àr som du har? Jag vill ocksÄ ta lÄn (pÄ massor) och söker olika banker. Vet du vad din bank som max lÄnar ut? HÄller tummarna att du fÄr den lÀgenheten!

Svar: Jag har inte valt nÄgon bank Àn! Mina förÀldrar har mycket att sÀga till med ocksÄ eftersom de ska hjÀlpa till med lÄnet! ^^ Kommer uppdatera under resans gÄng! :D
Bunny

#2 - - Anna:

Heja heja!^^

Svar: Tjihooooo :D
Bunny

#3 - - BeckaBubblegum:

Kul o drömma men samtidigt segt o vara tvungen o vÀnta :P

Svar: Elller huuuuuur hahah blir tokig!
Bunny