YOUR DAY - NANCY SPUNGEN



Frågan är ju dock, om det är den här dagen som ska uppmärksammas. Dagen hon hatade. 52 år skulle hon ha blivit idag. Men hon ville ju inte bli mer än 21. Vilket jag själv blir om bara en månads tid. Svårt att tänka sig.
#1 - - Zoofie:

Jag tycker att det borde uppmärksammas. Det är ju ändå hennes dag. Även om hon aldrig mer får uppleva den, vilket hon inte ville. Därför är det ju nästan ännu mer anledning att uppmärksamma den.

#2 - - JOSEFINE:

snygg ny header du har sweetie! :)

btw, Efter alla fina kommentarer jag fick när jag skrev att jag hade tänkt sluta blogga, så fick du och alla andra mig att ändra mig :) Så jag fortsätter blogga som vanligt! :D

kram

#3 - - LADY VICTORIA:

Åh, hon är så häftig! Vet du om hon var födelsedag-hatare, eller var det för hon inte ville bli äldre?



Xoxo Lady Victoria

www.ladyvictoria.tk