VECKAN SOM GÅTT

 
Mys mys mys.
 
Miljö och modemedveten liten grabb, höstig outfit mec kofta och brallor frÄn Tradera.
 
Mer gos, hÀr i mosters famn, moster som Àntligen Àr pÄ besök frÄn England!
 
I torsdags gjorde vi tvÄ vÄr första resa med buss, och det gick utmÀrkt!
 
Superfina presenter som lillen fÄtt frÄn sina kusiner, de har sjÀlva valt ett gosedjur frÄn sin samling att ge bort till sin nya lilla kusin. 
 
Dagens outfit med en ny och supermysig kofta frÄn Tradera!
 
Jag har invigt mina nya sneakers, sÄ himla sköna och kommer bli rÀddaren i nöden under alla promenader vi kommer ta i höst.
 
Men sommarvÀrmen som dröjer sig kvar och ocksÄ tillÄtit mina nya loafers, som Àr en favoritsko hos mig under hösten. HÀr syns de inte sÄ bra förstÄs. 
 
Kramas Àr ÀndÄ det vi gör mest om dagarna.
 
HÀromdagen Ät vi lunch ihop inne i stan efter vÄrt första besök pÄ BVC.
 
Och i fredags sÄ hÀngde vi med kusinerna, faster och farmor pÄ Pinchos! 
 
Promenad i skogen och lek pÄ naturlekplatsen, en enorm lekpark byggd helt i trÀ!
 
Lördagen bjöd pÄ namngivning och jag klÀdde mig i nya klÀnning frÄn Tradera.