FÖRRA ÅRETS HÖST-DEKOR

 
Följande inlÀgg hittade jag i arkivet frÄn förra Äret, helt opublicerat. Tanken var att jag skulle visa upp min höst-dekor i huset men det blev vist inte av. Tjusigt var det i alla fall och jag ska kika lite extra pÄ bilderna dÄ jag funderar pÄ var sjutton vi gjorde av lÄdan med alla pumpor i? Jag hittar den inte i klÀdkammaren och inte heller i kallförrÄdet, sÄ jag lÀr vÀl upp och kika pÄ vinden, men det kÀnns ologiskt att den skulle stÄ dÀr, dÀr har vi bara packat in saker vi inte anvÀnder men heller inte kan göra oss av med. NÄja, nÄgon vecka kvar innan jag vill plocka fram alla pumpor, jag hinner nog hitta dom!
 
 
#1 - - Anna:

Mysigt,

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag minns sĂ„Ă„Ă„Ă„ vĂ€l nĂ€r din blogg blev ockrafĂ€rgad och mysig och varm, Ă€lskade den mörk, kontrasterad och vass ocksĂ„. Men det varma var sĂ„ himla kul att fĂ„ ta del av. Och dina nya outfits dĂ„ 💛💛💛💛

Svar: Det kÀnns som mitt liv började pÄ nytt dÄ jag förÀndrade bloggen och mig sjÀlv dÀr för ett Är sedan :D
Bunny

#3 - - Alice:

MÀrkligt nÀr saker bara försvinner hursomhelst, men dina pumpor dyker nog upp snart ska du se! ^^