YOUTUBE - HELLO MAMA!


Jag har pysslat med ett litet videoprojekt de senaste mÄnaderna, jag ville sÄ gÀrna dokumentera min graviditet och jag vill gÀrna involvera den pÄ min youtubekanal nu resten av tiden. Videon blev inte alls som jag hade planerat och tÀnkt mig, men sÄ har ju inte heller graviditeten blivit. ALDRIG hade jag kunnat tro att jag skulle vara hemma 2 mÄnader pÄ grund av illamÄende liksom. 

Hur som, hÀng med; 

#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag Ă€lskar orden ÄNTLIGEN i kombination med gravid. För att det gör att jag fattar liksom LÄNGTAN! Och tĂ€nk vad man orkar uthĂ€rda i sin lĂ€ngtar efter barn <33

Svar: Ja det Àr fiiint <3
Bunny

#2 - - IA:

Ja en liten kula Àr det..MÀsterverket har du ju pÄ gÄng i magen. MÄdde ocksÄ sÄÄ illa, visste inte att det fanns en benÀmning pÄ det. NÀÀÀ vill ju inte bara se renoveringsvideos. Livet blir lite annat nÀr man fÄtt barn. Min dotters inredning av hennes barns rum speglar sÄÄÄ mycket hennes person och hur hon hade det i sitt nÀr hon var liten, himla kul att se. Hon tog ocksÄ foto pÄ hennes barn som spÀdbarn i samma pyjamas som hon hade nÀr hon var spÀdbarn. OcksÄ jÀttekul att ha.

Ser fram emot fler videos, hoppas du fÄr behÄlla maten. Jag tror vad det blir för kön men det sÀger jag inte, det ÄterstÄ att se. Det Àr sÄ spÀnnande med ett helt nytt liv. Slutar aldrig förundras hur mirakulöst det Àr. Jag sÄg Lennart Nilssons film om foster nÀr jag var nyförlöst. SÄ lÀnge sen var det.

#3 - - IA:

Jaaa hÀr Àr den!

https://www.svtplay.se/livets-mirakel

Svar: Ja men vad kul, jag har den sparad och ska se en dag tÀnkte jag!
Bunny