H Ö R N E T

 
Det hÀr lilla hörnet Àr helt klart mitt favorit-hörn i huset! Jag tycker det Àr sÄ roligt att pyssla och greja med dessa fina fina fina fina resvÀskor. Idag har jag plockat in lite fina vÄrkvistar frÄn trÀdgÄrden samt installerat en lampa! Lampfoten köpte jag förra sommaren tror jag och har tills nu letat lampskÀrm! Den hÀr valde Mr Handsome för en tid sedan och nu Àr den hÀr. Perfekt! Jag var lite tveksam till just en vit skÀrm, nÀr allt annat Àr natur/beige och gammal vit hÀr hemma. Men det blev riktigt fint faktiskt. 

Jag blir lĂ€tt att stirra mig blind pĂ„ grejer hĂ€r hemma nu dĂ„ allt jag gör ÄR att stirra pĂ„ vĂ€ggarna. FĂ„r sĂ„n lust att inreda och fixa och greja, men det blir svĂ„rt nĂ€r man inte vill/bör ge sig ut för att köpa den dĂ€r möbeln man har tĂ€nkt pĂ„ sĂ„ lĂ€nge och sĂ„ vidare. Jag vill inte heller spika upp alla vĂ„ra fina tavlor just eftersom jag inte Ă€r helt sĂ€ker pĂ„ hur inredningen egentligen ska se ut.
 
DÄ fÄr man nöja sig med ett fint hörn ett tag till!
#1 - - Louise:

SĂ„Ă„Ă„ himla fint 😍 det Ă€r ju sĂ„ kul med inredning & speciellt nĂ€r man hittat second hand