UPPDATERING VECKA 35

 
Nu Àr jag trött. Det slog ner som en bomb i helgen. KÀnner mig liksom hungover. Trött, matt, har huvudvÀrk, mÄr illa samt har ont och Àr öm i kroppen. Allt Àr tungt. Jag frÄgade pÄ min Instastory om det var vanligt att mÄ sÄ i slutet av graviditeten och jag har nog aldrig fÄtt sÄ mÄnga svar! Alla sade samma ocksÄ; ja. 
 
Kroppen börjar göra sig redo inför förlossningen nu. Nu ska det inte vara kul lÀngre. Man ska vilja skiljas frÄn sin fantastiska mage. All ledig tid gÄr Ät till att antingen sova eller Àta, eller tÀnka pÄ att sova och tÀnka pÄ att Àta. 
 
Jag har varit riktigt lÄngsam om mornarna nu. Jag Àr stel och tung i kroppen och det har hÀnt att jag har missat min anslutningsbuss till jobbet pÄ grund av att jag har vaggat fram för lÄngsamt haha. Och jag sover riktigt dÄligt om nÀtterna, knappt alls faktiskt. Det kÀnns som jag Àr uppe och springer 1 gÄng i timmen, Àr det inte till toaletten sÄ Àr det till köket, haha.  
 

NÄja, hÄll ut, nÄgra veckor till ska du allt stanna dÀr inne lille pluttebebis! Minst 3 till i alla fall. Sen kan du komma ut! 
#1 - - Malin:

Det Àr jobbigt pÄ slutet det minns jag med. Men hÄll ut. Snart börjar Àventyret!
Var beredd pÄ att det kan bli v.37 eller 42... men jag lovar, det Àr vÀrt all vÀntan !!