UPPDATERING VECKA 36

 
Rund om ansiktet och rund om magen. Huvudet gör ont. Kroppen gör ont. Magen gör ont. Att sitta gör ont. Att ligga gör ont. Att stÄ gör ont. HalsbrÀnnan hÀnger kvar och illamÄendet Àr back on track, och jag har krÀkt 4 av 7 mornar. Slutfasen Àr hÀr!
 
Jag funderar mycket pÄ hur jag ska förhÄlla mig till bebis och sociala medier framöver. Jag vill inte vara en mamma-blogg. Mitt barns liv Àr inte mitt att dela med mig av pÄ det viset, samt att jag inte finner det helt intressant heller. Barnet kommer ju finnas med i bloggen och pÄ min youtube-kanal, men kanske i samma omfattning som Mr Handsome gör. Liksom i bakgrunden. 
 
Just nu Àr jag trött och jag har inte mycket energi över till annat Àn att tÀnka pÄ gravidiet och förlossning. Men jag lÀngtar verkligen till den hÀr bubblan spricker lite. VÄr nya vardag. Efter att trÀna och promenera, piffa i huset (ÄÄÄÄh renovering som startar snart igen!), att bli mer rörlig i mina outfits igen, börja planera vÄrt bröllop och att blogga mer. Om en ny typ av vardag men ÀndÄ min vanliga vardag. Jag vill inte att bebis ska ta över helt och göra mig och min blogg till nÄgot annat. 

Men det Àr förstÄs lÀtt att tÀnka nu, risken finns ju att den dÀr bebisbubblan man hamnar i sen Àr svÄrsprÀckt, haha!
 
Magen vecka 37 (36+1)
#1 - - Mirano:

tbh kÀnner jag nÀstan att det Àr lite respektlöst mot bebiserna/smÄbarnen nÀr förÀldrarna delar med sig av varje liten detalj i deras smÄ liv. Att dela nÄgra bilder hÀr och nÄgon liten historia dÀr dÄ och dÄ kan jag tycka Àr helt okej, men Àven nÀr dem Àr sÄdÀr smÄ bör dem ju rÀtten till sitt eget privatliv liksom, speciellt nÀr dem Àr inte gamla nog att ens veta vad sociala medier Àr för nÄgonting. TÀnk sedan nÀr dem vÀxer upp och inser att i princip hela deras liv redan finns pÄ internet liksom...

Det var lite mina tankar om det hela, men vad fan vet jag som "bara" har tvÄ katter.

Svar: Det Àr exakt sÄ jag kÀnner! Jag hade inte velat att mina förÀldrar skulle delat allt om mig och min uppvÀxt. Nej nej fy! SÄ tacksam för att vi inte tillhör den generationen!
Bunny