WB STUDIO TOUR LONDON

 
Den 1:a september 2019.
 
Åh, jag har sĂ„ mĂ„nga bilder och berĂ€ttelser frĂ„n den hĂ€r dagen, jag vet inte hur jag ska börja? Vad ska jag visa först, berĂ€tta om först? Vilket i och för sig Ă€r intressant i sig dĂ„ detta var mitt tredje besök pĂ„ utstĂ€llningen. Jag fokuserade mest pĂ„ att filma den hĂ€r gĂ„ngen, dĂ„ jag sĂ„ gĂ€rna velat vlogga om detta en tid nu, men bilder finns - sĂ„ det rĂ€cker och blir över.

Den hÀr gÄngen tog jag (okej, Mr Handsome tog) mest bilder pÄ mina favorit-platser och föremÄl. Vill ni se ytterligare bilder frÄn mina besök hÀr sÄ kika i min Harry Potter - kategori hÀr pÄ bloggen. Boka sedan in er resa hit!
 
Hur som helst, jag börjar med en liten blandad kompott av bilder, och sÄ kommer det lite fler inlÀgg sÄ smÄningom!


Lycklig tjej som Äterigen befinner sig i Stora Salen. Att kliva in hÀr slutar aldrig att vara fantastiskt!
 
Detaljbild frÄn Gryffindors sÀllskaps-rum. Jag Àr stormförtjust över att varje gÄng upptÀcka nya saker jag inte sett tidigare. 
 
Som vanligt hÀngde jag en extra lÄng stund inne pÄ Professor Dumbledores kontor, ett av mina favorit-stÀllen i hela vÀrlden.
 
En slingrig orm i Stora Salen. 
 
SkrÀckblandad förtjusning i den Förbjudna Skogen!
 
Vackra bestick och dessa underbara tillbringare. Viste ni att ristningarna i bord och bÀnkar Àr frÄn skÄdespelarna och statisterna i filmerna? De pluggade ofta vid dessa borden och blev tillsagda att göra det en absolut inte fÄr göra pÄ borden i skolan; klottra pÄ borden!
 
HÀlsade pÄ ugglorna utanför Ugglebutiken i DiagongrÀnden.
 
Tjuvkikade pÄ Professor Snapes ingrediens-hylla. 
 
Inne pÄ Professor Dumbledores kontor. 
 
En lite snÀllare och gosigare vÀn ute i skogen. Förutsatt att han bugar tillbaka Ät en. NÄgra lÀskiga sekunder, helt Àrligt alltsÄ. Det Àr viktigt att inte slÀppa ögonkontakten!
 
Det vackraste jag vet. KÀrleken som en fylls av hÀr alltsÄ, wow!
#1 - - Dixi Wonderland:

Jag vill ocksÄ dit! SÄ magiskt ju :D

#2 - - Mirano:

ÅÄÄÄÄÄh, vad ajg lÀngtar tillbaka! Helt otroligt hur magiskt det dÀr stÀllet Àr alltsÄ <3 <3

Svar: Det blir bara bÀttre och bÀttre för varje besök! <3
Bunny