VI HAR GOLV

 
Hej och god morgon och tusen tack för era fina ord pÄ mitt senaste inlÀgg. Hur mysig sak att fÄ berÀtta om? BÀsta bÀsta bÀsta! Jag blir fortfarande helt pirrig dÄ jag tÀnker pÄ det. IgÄrkvÀll passade vi pÄ att se Harry Potter och De Vises Sten, bara för att. SÄ mysigt!

NÄgot annat vi gjorde igÄr var att lÀgga "klart" golvet i vardagsrum och matsal! Som ni kan se pÄ bilderna sÄ fattas det ungefÀr 1 1/2 rad brÀdor lÀngsmed den vita vÀggen och det Àr helt enkelt för att vi inte Àr klara med den vÀggen Àn. Den ska byggas om ytterliggare samt mÄlas sedan. Det blir lÀttast att lÀmna det sÄ hÀr just nu.

Är det inte bara hur fint som helst? Jag Ă€lskar det hĂ€r laminatgolvet! Det var samma golv vi lade i mitt kök i min första lĂ€genhet i Malmö och jag har lĂ€ngtat efter det sedan dess. Det Ă€r inte för mörkt och det Ă€r inte för ljust och det gör sig sĂ„ bra i sĂ„ mĂ„nga olika rum.
 
Mest Ă€r jag sĂ„ lĂ€ttad över hur snyggt vi fick ihop golven dĂ€r de tvĂ„ olika rummen blir ett, liksom i den lilla korridoren hĂ€r runt halvvĂ€ggen. Det var inte det lĂ€ttaste men det blev över förvĂ€ntan! Vi hade gjort oss redo för att eventuellt behöva dölja fula skarvar med en list eller sĂ„. Nu ska vi bara fĂ„ till golv och taklister, eluttag och lampknappar, fixa vĂ€ggen till köket och sĂ„ förstĂ„s inreda. Äntligen!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag Àlskar frieriet. Har tÀnkt pÄ det flera gÄnger sedan jag först lÀste det. Och ringen Àr sÄ fucking fantastisk!!

Svar: AlltsÄ det Àr sÄ fint, han sopade helt mattan med mig!
Bunny

#2 - - Mirano:

Vilket fint golv! Vart Àr det köpt (asking for a..friend)? <3

Svar: Oj, det skulle jag ju skriva inlÀgget ocksÄ - det Àr frÄn IKEA och finns i 3 olika nyanser tror jag!
Bunny