T I S D A G

 
Tjingeling! Vi Àr hemma i byggkaoset igen. Strax innan klockan 20 igÄr knallade vi upp för vÄr lilla stentrappa och möttes av mamma som lÀmnade av mina nycklar, hon har tagit hand om kaninerna nÀr vi varit borta. Dom har haft det jÀttebra men det verkade som att dom blev vÀldigt glada dÄ vi kom hem ocksÄ. 
 
SÄ mysigt att löven börjar skifta i fÀrg nu!

Jag har en hel del bilder kvar att gÄ igenom frÄn resan, framför allt frÄn söndagens Àventyr. Förbered er pÄ Harry Potter bildbomb! Sen sÄ har jag ocksÄ en massa video-material, 3 vloggar har jag planerat upp sÄ jag hoppas det blir som jag tÀnkt mig, och att ni ser fram emot att se dem förstÄs. 

 Jag har precis kommit hem efter ett lÀkarbesök, rutin-koll pga Àggstockscancern, fortfarande inga nya monster i magen och det kÀnns ju fint! Innan jag tar itu med bilderna ska jag ta itu med vÄrt hem, tillexempel packa upp resvÀskan, stÀda Ät kaninerna samt ta hand om disken. VÄr diskmaskin gick sönder dagen innan vi for ivÀg... nice. 
 
NÄvÀl. Diska stÀda putsa damma sen har jag fleeeeeera avsnitt av Idol och Love Island att ta igen, tjoho!