SUMMERING AV AUGUSTI

MÄnadens höjdpunkt: VÄr resa till London, inget tvivel om saken. Vad befriande det kÀndes att komma ifrÄn vardagen. Jag trivs bra hÀr hemma och jag Àlskar vÄrt hus, men ni förstÄr sÀkert kÀnslan av att bara lÀgga sjukskrivning och Ängest Ät sidan en stund och Äka pÄ ett Àventyr. SÄ hÀrligt det kÀnns nu! Jag Àr sÄ glad över att vi Äkte, dagen innan hade jag sÄn panik och var redo att stÀlla in allt. Tacksam för min sambo som stöttar och tar hand om mig, och som följer med mig.
 
 
 
MÄnadens bottenskrap: Att jag har sett alla avsnitt av Glee nu, sÄ nu mÄste jag hitta en ny serie att se. Inte helt överens med att jag inte fÄr se mer Glee, men men. 

MĂ„nadens projekt: Att börja jobba igen! Inte sĂ„ mĂ„nga timmar visserligen och inte helt utan problem, men jag gjorde det. Jag gör det. Det kĂ€nns jĂ€ttekonstigt, men okej Ă€ndĂ„ pĂ„ nĂ„got vis. Övrigt projekt; vardagsrum och matsal - Ă„h vad jag hoppas byggandet blir klart under September!

MÄnadens insikt: Kan inte komma pÄ att jag kommit pÄ nÄgot speciellt denna mÄnaden faktiskt... 

MÄnadens favoritlÄt: Jag har inte lyssnat sÄ mycket pÄ musik det senaste, jag lyssnar mest pÄ poddar dÄ jag bygger och mÄlar, promenerar och de fÄ tillfÀllen jag har Äkt buss. Favoritpodd Àr Mellan Himmel och Jord i alla fall!

Vad gjorde mig extra glad: Att fÄ delta pÄ Lucia och Gareths bröllop, Äh sÄ fint det var! Hade gÀrna Äkt tillbaka för att Äteruppleva den dagen en gÄng till!

 

MÄnadens kultur: Sightseeing i London kanske? Hade gÀrna velat gÄ en tour i Shakespares Globe men det hann vi tyvÀrr inte med under denna resa, det tar vi nÀsta gÄng!