SANDALER OCH STICKAT

 
Swoosh swoosh hej och hejdÄ lördag! Dagen började med ett yoga-pass. Det har varit prova pÄ-vecka pÄ trÀningscentret hÀr i byn och jag har beslutat mig för att köpa bÄde fitness och gymkort. Yoga, gym och eventuellt zumba kommer det bli lite senare. KÀnns kul! Jag har verkligen saknat trÀningen!

Efter trĂ€ningen sĂ„ for vi ivĂ€g och handlade lite. Mat och mer fuktspĂ€rr. Det Ă€r dags att lĂ€gga klart golvet! Vi jobbade pĂ„ rĂ€tt sĂ„ bra idag vilket innebĂ€r att vi imorgon kommer bli helt klara (hoppas hoppas!) med golvet och till och med kan bygga ihop vĂ„r supermegaextremt snygga matbord! Åh jag lĂ€ngtar sĂ„ efter det hĂ€r bordet! 

Nu ska jag slÀnga mig i soffan och somna framför en film, men innan dess vill jag bara sÀga att hÄll ögonen öppna för ett nytt inlÀgg frÄn London och WB studio tour imorgon, jag lovar att ni vill inte missa det inlÀgget! Puss!
 
 
#1 - - emelivet.blogg.se:

Åh vad hĂ€rligt med yoga, borde sjĂ€lv börja igen! Ha en fin söndag och kika gĂ€rna in hos mig! Kram Emelie😊

Svar: JÀttehÀrligt! Har aldrig trÀnat yoga förut faktiskt!
Bunny