PORTOBELLO ROAD

 
IgÄr besökte vi Notting Hill, det Àr ocksÄ nÄgot jag har drömt om vÀldigt lÀnge. Filmen Àr en av mina absoluta favoriter och det kÀndes vÀldigt speciellt att vandra runt i dessa kvarteren. Ni ska fÄ se fler bilder sÄ smÄningom, jag har inte hunnit kolla igenom dem Ànnu, men sÄ lÀnge bjuder jag pÄ detta vackra rosa hus. Wow! 

 
#1 - - Linnea Kinis:

Supersnyggt med rosa! Hehe :)

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Àlskar ocksÄ Notting hill, hittade du den blÄ dörren ? :)

Svar: Det gjorde jag! :D Blev som ett barn pÄ julafton haha! Bilder kommer!
Bunny

#3 - - Flisan:

sv: min med hehe :D

hÀrliga bilder :D

#4 - - emiza:

Snyggt :-)

#5 - - Mirano:

Det Àr verkligen galet vackert i den delen av London, blev helt förÀlskad nÀr vi var dÀr! Hann ni med att besök marknaden ocksÄ?

Svar: Vi spenderade tvÄ timmar pÄ marknaden, sÄ mysigt!
Bunny