OUTFIT - NATTBUSSEN

 
Ett av mina favoritföremÄl pÄ WB Studio Tour Àr Nattbussen. Den Àr sÄ vacker och sÄ rolig pÄ nÄgot vis! Den dyker upp i 3.de boken vilket dessutom Àr min favoritbok, det kanske hör ihop liksom. TÀnkte det var kul att visa upp min outfit genom dessa bilderna! Detta blev min favorit-look frÄn resan.

T-shirt frÄn Zalando, kofta frÄn H&M, kjol, vÀska och skor frÄn Tradera.
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

FÄngen frÄn Azcaban Àr nog min favoritfilm i alla fall! Jag verkar variera favoritbok efter humör, hehehe... oftast tror jag att det Àr hemligheternas kammare...

Svar: Jag gillar den för sÄ mÄnga nya karaktÀrer introduceras och att hela historien gÄr frÄn magiskt mysig till lite obehaglig och spÀnnande!
Bunny

#2 - - Mirano:

Tredje boken (och filmen) Àr tveklöst den bÀsta! <3

Svar: It sure is!
Bunny