MITT FÖRSTA BESÖK PÅ GRINGOTTS TROLLKARLSBANK

 
Jag har sparat det hÀr inlÀgget frÄn WB studio tour till sist, dÄ det var det mest magiska pÄ utstÀllningen (ej rÀknat frieriet eftersom det inte Àr en del av utstÀllningen, tyvÀrr hoho) - besöket pÄ Gringotts Trollkarlsbank. Den hÀr delen av utstÀllningen Àr nyöppnad för iÄr, sedan april faktiskt och jag hade ingen aning om vad som vÀntade!

Ni mÄste Äka dit för att förstÄ magin. Det hÀr var helt otroligt! Vilken inspelningsplats! Kan ni kÀnna rymden genom bilderna? Jag hoppas verkligen det. Den hÀr salen Àr enorm! Enormt imponerande och enormt vacker. Jag gick fram och tillbaka flera flera flera gÄnger. Ville aldrig lÀmna. 
#1 - - matildeabejon.blogg.se:

Åh sĂ„ fint! Hittade precis din blogg av en slump men har sett dina youtube klipp tidigare- alltid sĂ„ mysigt! Kram kram

Svar: Tack snÀlla <3
Bunny