DET ÄR VANILLA PUMPKIN TID


Oj vad den här onsdagen försvann snabbt. Jag tog sovmorgon, såg ett avsnitt Black Mirror då jag åt frukost och åkte sedan iväg för att jobba några timmar. Dagen avslutades med ett yoga-pass! Jag ska börja träna igen, det känns så kul! Långsamt och stadigt, sakta och säkert. Två yoga-pass i veckan, ett med fokus på styrka och ett på avslappning. Det var jätteroligt och skönt att komma iväg och träna utöver att mina promenader som jag ändå ofta gör.
 
Nu sitter jag invirad i en filt, nyduschad och jag doftar sååå gott. Det är september, löven har börjat skifta färg; jag har plockat fram min höst-lotion och absoluta favoriten Vanilla Pumpkin från the Body Shop. Som jag har längtat efter den haha! Det doftar så mysigt här nu! Allt som saknas är en fluffig kanin och sen ska jag bädda ner oss i soffan och titta på Idol. Åh hösten <3
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag ska också börja träna igen,och jag är såååååå peppad :D Klättring blir det, men ska nog testa yoga också! Det finns som pass på anläggningen där jag har kort! :)

Svar: Åh klättring verkar kul! Hoppas det går bra! :D
Bunny