DEN 1:A SEPTEMBER

 
Idag Àr det inte vilken dag som helst, idag Àr det den 1:a september, det betyder att sommaren Àr förbi och att min favoritsÀsong för drömmiga bildkollage Àr hÀr, det Àr höst. Det betyder ocksÄ att idag Àr dagen jag har vÀntat pÄ i 18 Är - idag ska jag Äka till Hogwarts. 
 
DÄ vi befinner oss i London under den hÀr veckan sÄ var det ju sjÀlvklart att vi skulle ta tillfÀllet i akt och besöka WB Studio Tour idag den 1:a september. Jag Àr sÄ himla exalterad! Det har varit mitt drömdatum att besöka utstÀllningen nu i flera Är, men jag har de 3 senaste Ären varit i Berlin sÄ hÀr Ärs. Det blir mitt 3:de besök visserligen, men det adderas ju nya saker till utstÀllningen hela tiden! Men ÀndÄ - skolstart! Drömmen! 
 
Hörs senare!
(bilderna kommer frÄn weheartit)
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

omg, har följt pÄ instastories - love it!!

Svar: <3
Bunny