DE SENASTE DAGARNA

 
De senaste dagarna har jag haft sÄÄÄ trÄkigt. Projektor och duk Äkte upp i vardagsrummet i lördags och sedan dess har jag legat dÀckad i soffan. Heeela lördag, heeeela söndag och heeeela mÄndag. Jag hade sett fram emot att trÀna lite pÄ förmiddagen dÄ gymmet borde vara hyfsat tomt, och det hade inte varit helt fel att jobba nÄgra timmar. Men som sagt ligger jag dÀckad i soffan. Med tandvÀrk.

Visserligen tacksam för att vÀrken dök upp fredag kvÀll och (förhoppningsvis) har börjat avta under dagen och att jag inte Àr bokad pÄ jobb. En blir ju helt apatisk? Det gÄr ju inte att fungera som mÀnniska med tandvÀrk? 

Tacka vet jag Harry Potter, film och bok, Gilmore Girls och Idol, men nu har jag lagom lÄngtrÄkigt alltsÄ. DÄ har jag ÀndÄ storstÀdat och tvÀttat idag, dvs jag har ingenting att göra imorgon. NÄvÀl, skönt att kÀnna att en lever i alla fall!
 
#1 - - Hemma Hos Felicia:

tandvÀrk mÄste ju vara det vÀrsta! Jag hade det pÄ ett flyg hÀr för nÄgon vecka sedan, det var en marddröm! :)

Svar: Usch fy sjutton!!
Bunny

#2 - - Miss Naily :

GĂ„ ut i skogen och leta pinnar och annat material och gör en höstkrans till ytterdörren😀

Svar: NÀ men vad sjukt, satt pÄ Panduro och lade en massa saker i varukorgen som skulle kunna piffa till just en grenig höstkrans!! :O
Bunny

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

TandvÀrk Àr mord alltsÄ, fyfan... hoppas du fÄr bli lagad snart eller att det kalkar igen i alla fall!

#4 - - Mirano:

Usch, tandvÀrk lÄter inge kul alltsÄ D: