5 SAKER NI KANSKE INTE VISTE OM MIG


Efter önskemÄl pÄ bÀsta Julias blogg; hÀr kommer ett önskeinlÀgg om 5 saker ni kanske inte viste om mig! 

1. Jag har aldrig sett Titanic. Filmen alltsÄ, förstÄs. NÀr den kom var jag för liten och jag fick absolut inte se den hos en kompis kommer jag ihÄg att mamma sa vÀldigt bestÀmt. DÀrför Àr jag nu 29 Är och har fortfarande inte sett den, det har aldrig blivit tillfÀlle. Kommer jag nÄgonsin att se den? Antagligen inte.
 
2. Jag har mer Àn 10 par skor i min garderob/Àgo som jag aldrig har anvÀnt utomhus. Det Àr sÄ Ängestfyllt. Jag Àlskar skor, det Àr nÄgot av det roligaste en kan köpa. Och köpt skor har jag gjort, i mÀngder, jag köpte dem bara för att de var fina, inte för att nÄgonsin anvÀndas. Jag gör det inte lÀngre och nÀr tillfÀlle finns sÄ försvinner ett par lite dÄ och dÄ. Men fy sjutton alltsÄ, det kÀnns ju inge' vidare faktiskt!
 
3. Jag Àlskar rÄa skrÀckfilmer (tex SAW serien) och blodiga zombies, men jag svimmar dÄ jag lÀmnar blod. Alltid. Jag har tagit vÀldigt mÄnga blodprov genom mina dagar pÄ grund av alla mina olika diagnoser och det blir aldrig lÀttare. 
 
4. Mitt dröm-sÀllskapsdjur Àr dalmatinerhund och har varit sedan jag sÄg Disneys 101 Dalmatiner som liten. Hoppas pÄ att kunna fÄ leva med en nÄgon gÄng i mitt liv, vilka fina djur! 
 
5. NÀr jag ser filmer, serier eller till och med en verklig hÀndelse dÀr nÄgon sÀger smile in för tillexempel ett foto sÄ gör jag det ocksÄ. Kommer altid pÄ mig sjÀlv att sitta och tok-le framför tillexempel TVn. Gör ni ocksÄ det?
 
 
Dela gÀrna med er i fall ni re-bloggar denna listan ocksÄ! Jag vill lÀsa!
#1 - - Linnea Kinis:

Roligt att fÄ lÀsa lite fakta om dig! :)