VECKAN SOM GÅTT

 
Kaninerna Àlskar den nya soffan, de lÀgger sig platt pannkaka ner och chillar med oss, nÄgot som de nÀstan aldrig gjorde i den förra soffan, sÄ mysigt! Det kÀnns fint dÄ kaniner Àr bytesdjur och sÀllan slappnar av pÄ det viset, sÄ bra att de kÀnner sig trygga hos oss. 
 
Äntligen har jag fĂ„tt min nya hylla i vardagsrummet! Det blev en sĂ„dan skillnad i rummet jĂ€mfört med bokhyllan som stĂ„tt dĂ€r tillfĂ€lligt tidigare (syns pĂ„ bilden ovan). Rummet Ă€r öppet och ljust och mycket trevligare nu. Bortsett frĂ„n alla sladdar som hĂ€nger kors och tvĂ€rs över rummet... 
 
De brungula trÀden byts lÄngsamt ut mot barr och röda bÀr hÀr i vÄr omgivning. Det har snöat pÄ flera stÀllen i landet men det Àr pÄ tok för mycket att hoppas pÄ i varma SkÄne. NÄja, kanske till jul!
 
Jag gick pÄ min första babyshower i helgen, sÄ himla fint och mysigt. Det var tema afternoon teaparty och vi drack té, Ät scones och lekte lekar. SÄ kul ÀndÄ!
 
Mest har jag jobbat den hÀr veckan, tacksamt nog har jag arbetat 3 dagar i 3 veckor nu. Jag hoppas det Àr en trend som hÄller i sig till det dyker upp ett heltidsuppdrag till mig!
 
En till liten bild pÄ den nya hyllan för att jag Àlskar den! Rummet kommer bli sÄ fint sedan dÄ Àven fotöljerna försvinner bort, och vi hittar ett soffbord som passar soffan. Och Gilmore Girls Àlskar jag ocksÄ, sÄ sorgligt att vi redan Àr pÄ sÀsong 7. Tur det finns en extra sÀsong efter det!
 
Ville fÄnga ett ögonblick i helgen dÄ jag kÀnde mig sÄ himla pepp och glad. Liksom verkligen glad!
 
SÄ det var vecka 45 och nu kastar vi oss in i vecka 46 - sÄ galet att halva november har tickat förbi strax? Idag ska jag inte jobba, dÀremot ska jag Äka hemifrÄn en stund för att handla lite grejer för att fÄ ordning pÄ och installera vÄra nya fönsterbrÀdor, sÄ jag ska göra ett besök pÄ Jula, Rusta och kanske Blomsterlandet ocksÄ, för det mÄste ju stÄ nÄgot fint dÀr pÄ sedan, eller hur! Hoppas ni fÄr en bra start pÄ veckan!