OMBONAT VARDAGSRUM

 
INLÄGGET INNEHÅLLER ANNONSLÄNK

God eftermidag denna mörka lördag.
Nu kÀnns det att vi nÀrmar oss jul, hÀr i SkÄne Àr det sÀllan minusgrader eller snö som pÄminner om kÀnslan, utan bara att det plötstligt blir vÀldigt mörkt! Jag har pysslat hÀr hemma idag och tÀnkte att ni ville kika lite, nu har gardiner kommit upp i bÄde vardagsrum och matsal och det blev sÄ fint, sÄ mycket bÀttre Àn vad jag förestÀllt mig!
 
Gardinskenorna Àr köpta pÄ Jotex och det ingick skruvar och upphÀngningskrokar, och det finns 2 olika sÀtt att montera upp skenorna, jag valde tak istÀllet för pÄ vÀggen. Jag tror jag ska köpa andra krokar sÄ smÄningom (lite kortare) men för nÀrvarande Àr jag nöjd! VÀldigt lÀtta att montera i taket, faktiskt!
 
NÀsta steg Àr ju dÄ förstÄs fönsterbrÀdorna som jag hade tÀnkt ha klart tills idag, men det har jag inte riktigt lyckats med. Jag hade lite otur med mitt DIY projekt men nu Àr det pÄ gÄng i alla fall, sÄ det kommer nog en liten pysselvideo i veckan!
 
Åh vad jag ser fram emot att julmysa hĂ€r hela vintern! Gardinerna Ă€r blekguld/beige sammet och himla fina, jag kommer sĂ„klart att dela en bild en dag solen tittar in hĂ€r och gör fĂ€rgerna rĂ€ttvisa! Nu ska jag sĂ€tta fart med middag och sedan bĂ€nka mig i soffan. Ser fram emot SĂ„ Mycket BĂ€ttre ikvĂ€ll.
#1 - - Amanda (Swedish Passport):

Men alltsÄ Äh sÄ mysigt! :)

Svar: JĂ€ttemysigt!
Bunny

#2 - - Mirano:

Snyggt! :D Gardiner gör verkligen sÄ himla stor skillnad!