O N S D A G

 

Godkväll mitten av veckan! Idag har jag mest tagit det lugnt och småfixat lite här hemma, sen åkte jag in till stan för att möta Mr Handsome efter jobbet då vi skulle en snabbis inom IKEA! Vi har äntligen köpt mattor och en ny bokhylla till vardagsrummet, jag är så himla pepp på att bygga ihop den till helgen, rummet kommer bli så annorlunda samt att kännas större tror jag! 

Nu ska jag ta tag i det sista för dagen, förbereda matlåda och packa väskan, imorgon och på fredag är jag bokad på jobb! Känns skönt ändå, nu börjar jag komma in i rutiner samt lära känna lite folk på arbetsplatsen och då känns ju allting så mycket lättare!
 
 
#1 - - Linnéa:

WOW vilken snygg spegel dekoration!

Snygga kläder!

Din bild!

Fin tatuering!

#2 - - Sanna:

Var är väskan ifrån?:) snygg!

Svar: Den är från Zalando! :D Märket är Even&Odd!
Bunny