HOW TO: Beachy Mermaid Waves Hair


Jag har den senaste veckan fÄtt sÄ mÄnga fina kommentarer och frÄgor angÄende mitt hÄr, bÄde hÀr och pÄ min Instagram, det kÀnns jÀtteroligt! Jag har börjat locka mitt hÄr med en ny teknik som jag lÀrde mig för ett tag sedan. Jag sÄg en tutorial pÄ youtube för en tid sedan, men har inte lyckats hitta den för att dela vidare den nu dÄ folk har frÄgat hur jag gör lockarna, sÄ jag bestÀmde mig idag för att göra en egen tutorial! Min första nÄgonsin!




Det var svÄrare Àn jag trodde att locka hÄret framför kameran, dÀremot Àr det hÀr sÀttet att locka hÄret pÄ busenkelt, jag hoppas att det syns tydligt i videon, det Àr svÄrt att avgöra för mig som redan vet hur jag ska göra. 

Hoppas ni tycker om videon! De hĂ€r lockarna Ă€r jĂ€ttefina i bĂ„de kort och lĂ„ngt hĂ„r, och ser sĂ„ dĂ€r hĂ€rligt avslappnade ut, ni vet som om en inte anstrĂ€ngt sig alls mycket.Â