FINT PÃ… INSTAGRAM


Jag tänkte tipsa om ännu ett inredningskonto på Instgram idag, nämligen det här. Det här kontot är verkligen så långt ifrån min inredningstil en kan komma, det är för ljust och för varmt för mig. Men jag blir verkligen inspirerad av alla dessa vackra ting i alla fall. Jag längtar ut på loppisar och secondhand butiker. Undra hur många år samlande som ligger bakom den här inredningen egentligen. 

Det jag vill ta med mig härifrån till mitt eget hem är egentligen allt, haha, men högst på min lista står gamla trälådor, knopplist och gärna någon fin gammal resväska, portfölj eller hattbox!
#1 - - Linnea Kinis:

Oj vad ballt :)

Svar: Vist är det fint!
Bunny

#2 - - Sarah:

Kul med instagram tips :)

Svar: :D
Bunny

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

åååhja, jag tycker de gamla trälådorna och hattasken är sååå fina! :D Vill sno!

Svar: Hatt-asken är en stor favorit!
Bunny