EN VANLIG DAG


GodkvÀll vÀnner! Jag hoppas att er lördag har varit fin! HÀr hÀnder det inte mycket kan jag sÀga... hade planerat att Äka ivÀg och handla under dagen men vi valde att göra det imorgon istÀllet. DÄ vÀntas det regn hela dagen och idag var det trevligare ute i solen i trÀdgÄrden. DÀr spenderade jag Àven gÄrdagen, det sÄg ut ungefÀr sÄhÀr: 

Det slĂ„r ut nya saker hĂ€r runt om oss hela tiden, det Ă€r vĂ€ldigt spĂ€nnande att bara promenera runt hĂ€r. Eller pausa med vattenmelon i solen. Är dock riktigt besviken pĂ„ vattenmelonen, den smakade noll, inte god alls faktiskt. 

Om en inte valsar runt i trÀdgÄrden kan en ha tea-aprty med de hÀr tvÄ. Det Àr alltid vÀldigt sÀllskapliga sÄ lÀnge det finns mat och godis i nÀrheten. 

Dagen avslutades med en promenad vid solnedgÄngen. Jag kÀnde verkligen inte för att sitta hela kvÀllen i soffan utan att ha rört pÄ mig ordentligt, sÄ en timmes promenad runt i byn gjorde susen. Bara jag, katterna och en och en annan hundmÀnniska ute, annars helt tomt pÄ gatorna. Det Àr magiskt. 
 
Det Ă€r egentligen mest sĂ„ hĂ€r mina dagar ser ut nu för tiden, och jag fĂ„r erkĂ€nna att jag börjar bli lite uttrĂ„kad, men jag tror det Ă€r över snart som tur Ă€r. Det Ă€r lite segt pĂ„ jobbfronten men vi jobbar pĂ„ det, och om inte annat sĂ„ ska vi nog fortsĂ€tta bygget pĂ„ huset hĂ€r under nĂ€sta helg, hej Ă„ hĂ„!Â