EN LISTA OM SMAK

 
Min smak pÄ mat:
Jag Àr inte sÄ speciell i min smak pÄ mat. Jag tycker om sÄdant som Àr enkelt, som inte behöver trixas sÄ mycket med för att bli gott. Krispiga sötpotatis och bearnaisesÄs, alltsÄ det Àr sÄ löjligt gott! Rabarberpaj och vaniljglass Àr kanske det bÀsta jag vet. Ska jag dÀremot ut och Àta skulle jag nog valt en vietnamesisk restaurang, de serverar den bÀsta tofun!
 
Min smak i musik:
Jag Àr vÀldigt bestÀmd i vissa band (eheheheh Tokio Hotel) och artiser, men i övrigt Àr jag en allÀtare. Jag tycker om musik, och inte gengrer i sig! En dag kan jag vÀxla mellan Lana Del Rey, Tjuvjakt, Drake, Chelsea Wolfe, Beyoncé och Kent liksom. Jag tycker om musik som kÀnns in i kroppen liksom, om det sedan Àr att blir glad eller att jag vill dansa, det spelar inte sÄ stor roll!
 
Min smak i fotografi:
Jag tycker om bilder som Àr tagna i naturen eller i övergivna hus, gÀrna bilder som nÄgon har trixat lite med sedan och gjort lite mystiska. Lite spooky vibes liksom, eller lite lugnande magiska. Utöver det, alla bilder pÄ gamla hus och byggnader. 

 
Min smak pÄ klÀder:
KlÀnning Àr mitt allra bÀsta plagg. Stilen sedan varierar efter humör samt vÀder. Vad passar bÀst, mörkt och tufft eller ljus och fint? Vart jag ska och vem jag ska trÀffa kan ocksÄ avgöra, dÄ jag inte vill kÀnna att jag sticker ut speciellt mycket heller. 

 
Min smak pÄ godis:
Det skulle vÀl vara nÄgon vegochoklad dÄ. Jag Àr inte sÄ förtjust i godis. Skulle aldrig fÄ för mig att Àta plockgodis. Jag Àr en liten chipstönt, jag Àlskar chips mer Àn livet! 
 
Min smak pÄ filmer:
Jag vill helst se roliga filmer, men Àven gÀrna spÀnnande filmer. SkrÀckisar pÄ hösten. Allra helst ser jag gÀrna om filmer som jag sett flera flera gÄnger tidigare, det Àr sÄ hemtrevligt pÄ nÄgot vis, tryggt. TokÀlskar filmer med Julia Roberts, Sandra Bulluck och Jennifer Aniston - kommer nya filmer nÄgonsin kÀnnas sÄ som deras gör? Pitch Perfect Àr filmer jag kan se om och om igen. 
 
Min smak i inredning:
SvÄrt, dÄ jag Àr mitt uppe i att skapa ett helt nytt sorts hem. Jag vill att det ska vara avslappnande. Absolut inte minimalistiskt och liksom tomt, men ej heller överbelamrat med prylar sÄ som jag haft förut. Det ska vara lÀtt att hÄlla efter och inte kÀnnas stirrigt. Vill gÀrna blanda nytt med andra hands fynd, heller inget jag kÀnnt tidigare, det Àr fint.  
 
Min smak i glass:
Salty Caramel Àr ju inte att leka med alltsÄ, bÄde Oatly och Sia har enormt goda vegoglassar. Annars Àr polkagrisglass typ det godaste. Skulle vilja prova göra sÄdan vegansk!
 
Min smak i drinkar:
En Mojito sitter ju aldrig fel, men sÄ dricker jag vÀldigt sÀllan ocksÄ! Den Àr sÄ himla god alkoholfri ocksÄ!
#1 - - Nathalie Isaksson:

Men Äh sötpotatis! SÄ gott! Testar odla det för första gÄngen i Är =)

Svar: Coolt med sötpotatis! Lycka till! :D
Bunny

#2 - - Mirano:

*Kommer antagligen sno listan för ett framtida inlÀgg nÀr jag bloggar nÀsta gÄng om 2 Är eller sÄ*

Svar: Haha ser fram emot att lÀsa om 2 Är! :D
Bunny