UT OCH GÅ MED WIZARDS UNITE


Hur mĂ„nga av er uppslukades av PokĂ©mon Go för nĂ„gon sommar sedan? Det var ett jĂ€tteroligt spel som engagerade SÅ mĂ„nga, unga som gamla sĂ„ samlades vi ute i parker och vid lekplatser hela sommaren för att slĂ€nga PokĂ©bollar omkring oss. 

Nu finns det nÄgot, enligt mig, Ànnu bÀttre. Nu finns Wizards Unite, ett Harry Potter spel som Àr byggt pÄ samma sÀtt som Pokémon Go, men istÀllet för att fÄnga Pokémons sÄ ska en samla Fyndigheter! NÄgot har hÀnt i den magiska vÀrlden och föremÄl, djur och personer Àr inte lÀngre dÀr de borde vara. Vi mÄste ut och leta efter dem! 

Det finns hela tiden en story som gÄr i bakgrunden i spelet sÄ att en hÀnger med och förstÄr vad som hÀnder. Utöver att ÄterstÀlla den magiska ordningen sÄ kan en hÀnga pÄ vÀrdshus och kÀka magisk mat, odla magiska vÀxter i vÀxthus för att sedan kunna brygga potions som hjÀlper en i strider och dueller. Det finns dagliga quests och uppgifter att utföra hela tiden sÄ det gÀller att alltid gÄ in och uppdatera sig och samla ihop sina bonusar och belöningar!

Ju mer förtrollningar en bryter ju mer lÀr en sig och fÄr bÀttre belöningar. En fÄr vÀlja ett yrke och utbilda sig vilket gör en smidigare, snabbare och starkare i olika möten och dueller. Hitills tycker jag det Àr ett mycket roligare spel Àn Pokémon eftersom det hÀnder sÄ mycket mer i bakgrunden hela tiden, sÄ en kan vara sysselsatt ganska lÀnge och gÄ igenom sina Àgodelar i alla valv och register, hÄlla koll pÄ sina trolldrycker och vÀxter. Om ni spelar fÄr ni gÀrna lÀgga till mig som vÀn; 2270 8097 0489
#1 - - Dixi Wonderland:

Detta hade jag helt missat! Men visste att det fanns ett fast med Jurassic Park xD

Svar: Hahaha viste inte att det fanns Jurassic Park! :O
Bunny

#2 - - Mirano:

SjÀlv kan jag fortfarande inte ladda ner WU sÄ jag började spela Pokemon Go igen istÀllet, haha! BÀttre Àn ingenting tÀnker jag, speciellt med tanke pÄ att jag har tagit minst en promenad varje dag i mer Àn en vecka nu (nÀstan 4 mil totalt) ^^

Svar: SÄ trÄkigt att du inte kommer Ät spelet! :( Riktigt dÄligt! Men tur att det finns andra spel. Ska tydligen finnas en Jurassic Park variant ocksÄ? :O
Bunny