MIN MIDSOMMAR


Hej vÀnner! Hoppas er fredag var fin oavsett om ni firade midsommar eller ej! Vi firade lite lÀtt med middag tillsammans med mormor hemma hos mina förÀldrar och sÄ hÀr sÄg dagen ut, jag har tokfastnat för ett roligt filter pÄ Instagram, jag tycker det blir sÄ mysiga bilder. 

Började morgonen med att plocka lite blommor lÀngsmed vÀgkanten. I torsdags köpte vi vita och blÄ blommor pÄ Blomsterlandet men de hade inte mÄnga gula att erbjuda, det har jag utanför huset sa jag! Sagt och gjort!
 
Sen piffade jag till mig lite lÀtt i min fina klÀnning, lite lÀppstift och sÄ nÄgra blommor i hÄret, sen var jag redo för midsommar.
 
Det Àr sÄ vÀldigt mysigt att kunna promenera dÄ en ska pÄ kalas. SÄ vÀldigt skönt att promenera hem sedan ocksÄ, speciellt en kvÀll som igÄr dÄ det inte blir helt mörkt, inte ens hÀr i SkÄne. 

Det blev lite lunch dÄ vi kom fram, nypotatis och grÀslök tillexempel, och min favorit skagencheesecake. Höjdpunkten pÄ dagen!
 
Sen fick vi plats för lite jordgubbar, sÀkert en liter vardera. 
 
Lite senare pÄ kvÀllen var det bara vi tvÄ och pappa kvar dÄ mormor Äkt hem med mamma som skulle till jobbet, sÄ dÄ grillade vi lite vegoburgare. Formbar fÀrs for president! 
 
Vi spelade lite kubb och tittade pÄ lite film tillsammans.
 
Vid 23 promenerade vi hem och vid 00 var det fortfarande sÄ hÀr ljust och det Àr fint. Nu blir det bara mörkare hÀrifrÄn. 
#1 - - Dixi Wonderland:

Galet att det blir mörkare igen nÀr sommaren inte ens har börjat :(

Svar: HÀr i SkÄne Àr det okej att det blir mörkt, vi har haft sommar i över en mÄnad nu <3
Bunny