EN ONSDAG

 
Idag kÀnde jag att det var trÄkigt att bara vara hemma sÄ jag beslöt mig för att Äka in till stan en stund!

Jag har tÀnkt ett tag att jag skulle behöva nya solglasögon, dÄ jag bara har ett par jag anvÀnder just nu och det inte passar till alla outfits.

SÄ vid klockan tolv sÄ tog jag bussen in till Lund.

Gick ett varv pĂ„ ErikshjĂ€lpen men hittade inga fynd, sĂ„ köpte solbrillor pĂ„ H&M och sedan lite talrikar pĂ„ Åhlens!

1,5 timme senare Äkte jag hem igen, jag ska antagligen in imorgon igen i alla fall och göra lite aktivism!

Resten av eftermiddagen spenderades solen ute i trÀdgÄrden, jag lÀste körkortsteori bland annat.

Sen orkade jag inte det mer sÄ dÄ lade jag mig i skuggan och lyssnade pÄ podd och halvsov en stund. Fint!

 
#1 - - Mirano:

LÄter som en rÀtt mysig dag tycker jag! ^^
Vad Ă€r det för poddar du lyssnar pĂ„? Är alltid intresserad av att hitta lite nytt att lyssna pĂ„ :)

Svar: Min favorit podd Àr Mellan Himmel och Jord av JLC (som Àr min favorit kanal pÄ youtube), jag tycker de Àr sÄ himla roliga och genuint snÀlla killar. Det behövs fler sÄna i vÀrlden! Började lyssna pÄ Billgren Wood ocksÄ nu i veckan, tycker det Àr kul att lyssna pÄ folk som pratar om saker en har noll aning/intresse i faktiskt! Annars tycker jag olika dokumentÀrpoddar Àr roliga!
Bunny