APATISK OCH LYCKLIG SAMTIDIGT


Hej mina vÀnner! Jösses vilken galen vecka jag har haft! Det har varit sÄ himla jobbigt men ocksÄ sÄ himla fint. För mig kÀnns det som helg nu, efter att ha kÀmpat pÄ i flera flera dagar ser jag fram emot att bara pusta ut i soffan idag, titta pÄ film, Àta mat och komma ikapp med saker jag ligger efter i, sÄ som att blogga och lÀsa bloggar, redigera videor och titta pÄ alla kanaler jag prenumererar pÄ! 

Det hade gĂ„tt superbra om det inte vore sĂ„ att det för tillfĂ€llet Ă€r vĂ€rldens Ă„skstorm över min lilla by och att strömmen har gĂ„tt pga av det. SĂ„ fort strömmen kommer tillbaka ska jag tillaga en stor ordentlig portion frukost och sedan planera en bra lunch. Jag har varit SÅ nervös och full av Ă„ngest den senaste veckan och tillsammans med att resa runt till Köpenhamn och Stockholm sĂ„ jag har knappt Ă€tit ordentlig frukost eller middag - idag vaknade jag upp sĂ„ extremt hungrig! 

En liten selfie efter sista spelningen i mÄndagskvÀll!

Nu Àr min Tokio Hotel helg över. Kom hem igÄr eftermiddag och kÀnde mig liksom apatisk, ni kan sÀkert kÀnna igen den kÀnslan en fÄr nÀr nÄgot fantastiskt en har gÄtt och vÀntat pÄ plötsligt Àr över och förbi. Tillslut sÄ fulgrÀt jag som ett litet barn dÄ jag började visa Mr Handsome filmer frÄn spelningarna pÄ Youtube, hjÀrtat gick i tusen bitar men allt kÀndes lite bÀttre dÀrefter. 

Älskade Ă€lskade band. Hur blir en sĂ„ hĂ€r tokig i en popgrupp? VĂ€xer en nĂ„gonsin ifrĂ„n det? För er som Ă€r intresserade kommer jag berĂ€tta lite mer om spelningarna och VIP upplevelserna sĂ„ smĂ„ningom. Nu ska jag bara ta igen missad sömn, mat och andning!
#1 - - Mirano:

Det hÀr var ju ÀndÄ ett sjukt stort steg tycker jag! Du har sjÀlvklart all rÀtt att vara super-duper-mega-trött, men var stolt ocksÄ! You did it!! <3

Svar: TACK!!
Bunny