FÖRVIRRAD OCH VILSE PÅ BAUHAUS

 
 
En sÄn dag! Vi har spenderat de flesta timmarna idag pÄ varuhus och i bilen. Först flera timmar pÄ Bauhaus och sedan en snabbis pÄ IKEA. Det har blivit dags att köpa de sista grejerna för att bygga klart matsal/hall samt vardagsrum, framförallt socklar, taklister, fukt och golvisolering och golv(!).

PÄ Bauhaus finns det för mycket att vÀlja pÄ. Blir sÄ förvirrad. Tillslut kom vi ut med taklister i frigolit och socklar i trÀ. SistnÀmnda för lÄnga för vÄrt slÀp sÄ det var knappt att vi fick hem grejerna. Riktigt onice att sitta bak i bilen med bakluckan öppen i ett hÀrligt 10 graders regnovÀder som vi hade hÀr idag!
 
Men sÄ hade vi ju köpt golv pÄ IKEA, sÄ nÀr vi vÀl kommit hem med listerna sÄ var det bara att ta ett djupt andetag och köra ivÀg till Malmö igen, mot IKEA. Det var fruktansvÀrt mycket folk dÀr men tacka gud för den höga efterfrÄgan pÄ Vegokorven, det tog ÀndÄ bara 10 minuter att fÄ köpt 5 korvar trotts massiv kö! Ett mÄste pÄ IKEA helt klart!
 
Efter en powernap i soffan kÀnner jag mig som en mÀnniska igen. Skoja bara. Ska Àta björnbÀrspaj och titta pÄ Ace Ventura som dykt upp pÄ Netflix, och sÄ hoppas jag pÄ en tidig kvÀll. Eventuellt sÄ börjar jag redigera dagens vlogg ocksÄ! Jag tror det kan bli kul! 

Hoppas ni har haft en fin lördag!
#1 - - Anonym:

Vad kul att göra om, förstĂ„r dilemmat med att de finns för mycket att vĂ€lja pĂ„ â˜ș

Svar: Men verkligen, haha!
Bunny

#2 - - Mirano:

Valmöjligheter: A blessing and a curse in one.

Svar: Men verkligen haha!
Bunny