VECKAN SOM GÅTT

Den hÀr veckan har det verkligen inte hÀnt mycket, det hÀr har för övrigt inte varit en bra vecka. Jag har varit lite (ofrivilligt) uppstressad inför besöket av min sambos förÀldrar hÀr under slutet av veckan och jag har inte varit pÄ topp. Jag tyckte att jag började se lite framsteg i mitt mÄende hÀromveckan, men den hÀr veckan har visat att jag har en bra bit kvar. 

SÄ hÀr har veckan sett ut i alla fall:
Först och frÀmst har bloggandet blivit lidande för att min blogg har sett ut mest sÄ hÀr och jag inte har kunnat skriva och publicera inlÀgg. De inlÀgg ni har lÀst har varit tidsinstÀllda.
Den fjÀrde februari Àr VÀrldscancerdagen och jag postade ett litet inlÀgg angÄende det pÄ min Instagram.
 
Under den enda dagen jag Äkte till jobbet i veckan sÄ passade jag pÄ att aktivista lite i kollektivtrafiken.
 
IgĂ„rkvĂ€ll hade vi tacokvĂ€ll med alla vĂ„ra förĂ€ldrar och avslutade hela kalaset med citroncheesecake ❀
 
IgĂ„r gjorde vi dessutom en liten utflykt till ett flygplansmuseum i Ängelholm. Det fanns ungefĂ€r Ă„tta flygplan och en liten nallebjörn i en fallskĂ€rm. 
 
HÀr Àr en bild frÄn kanske tvÄ somrar sedan ungefÀr. Jag har i veckan funderat pÄ om jag ska klippa hÄret kort igen eller lÄta det vÀxa ut igen? Just nu Àr det mitt emellan och jag kan verkligen inte bestÀmma mig. Hilfe bitte!
 
I veckan har SVT stĂ€llt sig tillsammans med GP pĂ„ LRFs sida i debatten hurvida vi borde minska vĂ„r köttkonsumtion eller ej sĂ„ jag blev extra glad dĂ„ Nyhetsmorgon i TV4 tillagade tofu i lördagsmorse ❀

Det Àr inget speciellt med denna bilden förutom att jag Àlskar denna cheesecaken och vÄr nya planlösning!
 
Ganska tidigt pÄ förmiddagen idag sÄ körde Mr Handsome sina förÀldrar till tÄget och jag sjönk ner i soffan framför film efter film efter film och det Àr dÀr jag har spenderat hela dagen. Jag Àr helt slut.

Jag Àr inte redo för nÀsta vecka men just pÄ en söndag Àr det ju inte sÄ mycket att göra Ät, den kommer oavsett om man vill det eller ej!
Â