HEMMA IGEN

 
Hej vÀnner! Nu Àr vi hemma igen efter vÄrt julfirande hos Mr Handsomes familj. NÄgra intensiva men sÄ mysiga dagar, och efter en lÄng natts (och lÄng bilfÀrds) sömn sÄ kÀnner jag mig hyfsat ÄterhÀmtad haha. Det var fullt fokus pÄ att bara slappna av och ha det bra under julen och jag tog inte sÄ mycket bilder att dela med mig av, men jag kÀnner inte heller att det gör nÄgot. 

Vi har Àtit mÀngder med pepparkakor, sovit igenom för mÄnga filmer, dansat mer till Bolibompa Àn runt julgranen, pulsat genom nyfallen snö och frossat i choklad. Nu Àr jag redo för nyÄr! Jag har under morgonen skickat förslag pÄ nyÄrsmaten som mÄste handlas hem i helgen, hoppas att det godkÀns av Anna och hennes man som vi ska fira med! 

Nu ska jag slÀpa mig ur soffan och packa upp resvÀskan. Om jag kÀnner mig rÀtt sÄ kommer jag upptÀcka om 20 minuter att jag Äterigen sitter i soffan och behöva göra ett nytt försök att packa upp. Jag har hela dagen pÄ mig, det Àr lugnt.